fredag 18. september 2009

Dagen ble ikke mindre melankolsk…

… den ble derimot tvers gjennom verre. Men jeg trøster meg med at det er greit å være litt melankolsk siden jeg evner å smile av fine fredagsmeldinger som tikker inn på telefonen. I tillegg kan jeg skryte av at den verste løpelysten har gått sin vei og jeg er i ferd med å bli klar for helgen med det fine i. Hvis jeg er heldig kan jeg tilbringe en morsom kveld med Gartner, Fetter, Sassy Standup samt det virkelig fabelaktige spillet Buzz!!! Det er så morsomt med Buzz at jeg faktisk har vurdert å anskaffe et slikt fjernsynsapparat igjen. Men jeg gjør det nok ikke, for tross alt er det bare ca. 10 minutter hver 30.dag jeg savner televisjonen.


En flott fredag ønskes til alle som har solen i ansiktet!

3 kommentarer:

Sexy Sadie sa...

Det her blir bra. Tro meg.

Anonym sa...

Solen? Du mener vel vinden!!!? Hæ???

Tenkerbell sa...

Og selvsagt Webtussa som har vinden i ansiktet:)