torsdag 8. oktober 2009

Hva tenker du på?

spør jeg stadig vekk, og jeg lurer virkelig på det. Jeg, plapperGuri, prater stort sett mer enn jeg tenker, men når jeg en sjelden gang holder fred og faller bort i tanker er det gjerne noe spennende som foregår der inne. Derfor lurer jeg på hva du tenker på... Jeg lurer, men jeg får sjelden noe svar. Vel, svar får jeg, men jeg tror ikke det er det rette svaret, for når du bruker 5 sekunder på å flytte tankene bort fra der de er for så å lage en en-setningstanke som du serverer, svarer du ikke på hva du tenker på idet jeg spør.

Men det er i orden, for det er ikke alle tankene man har lyst til å dele med alle, det er ikke alle tankene som tåler dagens lys, eller for den saks skyld kveldens mørke. Men bare av og til kunne jeg tenkt meg å ta lommelykten og lyse inn i øret ditt, bare for å se hva som foregår når jeg ikke får se...

Ingen kommentarer: