fredag 23. oktober 2009

I dag, dagen med sprett i!

  • I dag har ikke mindre enn 5 kunder sagt til meg at jeg snakker for fort. Det er forsåvidt ikke så veldig rart, for mens jeg snakket med dem skrev jeg epost, tenkte på hva jeg skulle si til neste kunde og lurte på når i all verden jeg skulle få presset inn et knekkebrød. Kanskje like greit de ikke forstod hva jeg sa, for det er ikke sikkert det var noe fornuftig...
  • I dag har jeg streket opp flere streker enn jeg har klart noen annen dag i hele min eiendomsmegler-karriere. Når det ringte på callingen etter at jeg kom hjem svarte jeg: "Eiendomsmegleren, du snakker med Tenkerbell!" Før jeg tok meg sammen og isteden svarte den sedvanlige private: "ja?"
  • I dag skal jeg sette meg ned med en velfortjent øl og feire at jeg kom meg velberget gjennom uken, mens jeg kikker på hvordan i alle dager jeg skal klare å klemme inn 18 visninger i neste uke, når mandag er satt av til kosing med Gartneren og helgen er satt av til 35-årslag.
Hei hvor det går!!!!

5 kommentarer:

Sexy Sadie sa...

Alle fornuftige mennesker snakker fort. Sånn er det når man er smart og tankene kommer hurtig til en. Det er de andre som er late i hodet og i snakketøyet.


Uansett, det er helg og i morgen er det vining på gang.

Tenkerbell sa...

Tankene bare raser avgårde og stort sett ramler de ut uten siling:)

God vining i morgen!

Sexy Sadie sa...

Uten siling kan man snabt havne i situasjoner man ikke vet helt hvor det går. Man får hvertfall et meget interessant forhold til omgivelsene etterhvert.

Takk for det.

Anonym sa...

Hohoho! "Eiendomsmegleren, du snakker med Tenkerbell!" Vakkert, kjære du, -vakkert!

Takk for inspirerende blogger.

Tenkerbell sa...

Takk i like måte fine du :)
Håper alt er vel på Smølen og at du finner veien dit du skal... :)