onsdag 4. november 2009

Oi, jeg duppet visst av et øyeblikk...

... eller 2 timer som den store vakre klokken min kunne fortelle meg at det var. Deaver lå ved siden av meg mens jeg lå kåla på ryggen og jeg antar jeg snorket. Det var en herlig kveld, og jeg føler meg litt piggere, selv om jeg fortsatt blir litt stuss når den klemte finger hopper innom tastaturet.

Jeg tok oppvasken mens jeg lurte på hva resten av morgenordene skulle bestå av, men hodet er tomt. Imidlertid føler jeg meg kompentent til å kommentere et par av sakene i P4`s morgenprogram, og siden jeg er sørgelig alene er på morgenen er det du som får høre det:
  • Hvorfor i alle dager har de utnevnt ny landslagsjef nå? Han skal ikke tiltre før i 2012, og jeg aner at det kan ha dukket opp mange andre fine kandidater før den tid. Rart!
  • Hva er det med disse brunostbollene til Statoil? Jeg hæler ikke å høre den ku-kallen til bilbudeia flere ganger nå, og kommer resolutt til å skifte radiokanal hvis hun ikke slutter umiddelbart!
  • De hever boten for sexkjøp fra 9000 til 25 000. Det slår meg at de som faktisk ender opp med bare boten på 9000 kroner kunne spandere seg til en dame, og på den måten kunne sluppet å bli stemplet som sexkjøper. For den nette sum av 25 000 får man antagelig spandert på seg en dame med karamellrumpe! La champagnen flyte!
I bilen i går tenkte jeg at jeg skulle sende en sympati-epost til P4 hvor jeg forklarer at de har fått så dårlige signaler at det er sjelden jeg får inn kanalen i bilen. Jeg har ombestemt meg, for dette skyldes nok helt sikkert at forsynet var forutseende nok til å erklære at jeg er en farlig nok sjåfør som det er om jeg ikke skal bli styrtrasende over bilbudeia i tillegg!

4 kommentarer:

Kruspersille sa...

Jeg er også temmelig lei av den jævla budeia........

Sexy Sadie sa...

Landslaget tror sikkert full fast på 2012-spådommen og derfor så vil de være på sikre, siden de har en formening om at fotballen skal redde verden.

Anonym sa...

Fantastisk kommetar fra Sexy Sadie... ler godt her...

Forstår at jeg hører for lite på radio, eller feil kanal... Jeg har ikke fått med meg hverken budeia eller brunostbollene... men så er jeg heller ikke særlig forberedt på 2012! Ennå.

Tenkerbell sa...

Dumme budeia, tåpelige landslaget og hurra for fine bloggere med løse tastatur :)