lørdag 19. desember 2009

The eagle has landed

  • Jeg er ankommet sommeren.
  • Jeg har, stort sett, bare snakket med tittingene som spiser broed paa terrassen min. Vakre tittingene!
  • Det er varmt her og jeg har ligget langflat ved bassenget i hele dag!
  • Jeg er solbrent!
  • Hotellet er saa fint at jeg et oeyeblikk foelte meg som Julia Roberts i Pretty Woman... Men saa ravet det en dritings nordmann forbi, med all inclusive-band paa armen, og det gikk over.
  • I morgen, hvis jeg har lyst, skal jeg paa oppdagelsesferd til Puerto del Carmen. I boken jeg leser er det en dame som heter Carmen.

Men naa maa jeg gaa, for jeg skal paa fine jazz-restauranten!
¡Hasta luego!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Æsj så kjedelig. Jeg kunne aldri finne på å være misunnelig her jeg sitter og hutrer...

Tenkerbell sa...

Nei, det er da aldeles ikke noe aa vaere misunnelig for, altfor varmt, for mye billig oel, vinen er for god og det er aldeles for mye aa se paa! Nei, mitt raad er aa holde seg hjemme ;)

frk. Figenschou sa...

tittinger er en av de tingene som gjør meg plutselig glad når jeg egentlig ikke hadde tenkt over om jeg skulle være glad eller ikke.

Tenkerbell sa...

Tittinger er fantastiske, men du skulle hilst paa Rune the Parrot som bor i palmen ved terrassen min, han er litt av en skoeyer :)

Anonym sa...

hei hei
fint at du koser deg!
her er det kuldegrader og snø, og veldig julestemning :)

Sassy Standup

Tenkerbell sa...

Det er julestemning her ogsaa for hotellet har tapetsert alle ledige flater med nisser og annet rael! Naa mangler det bare litt sol, saa er julestemningen inntakt ;)