onsdag 2. desember 2009

Jeg er litt stuss...

  • og følgelig er jeg et snev av folkesky.
  • og ønsker meg vafler til frokost, lunsj, middag og kvelds. Jeg ser at jeg introduserer 2 måltider mer enn det min dag vanligvis inneholder og er veldig glad for at det Tenkerbellske hjem ikke har vaffeljern!
  • og tenker på julegavene som langt fra er kommet i hus, men trøster meg med at jeg i hvert fall har laget listen.
  • og skulle ønske jeg hadde innehatt evnen til å kjenne etter hvor jeg har vondt, funnet et eller annet plausibelt sted, for så å trekke dyna over hodet og bli hjemme. Evnen glimrer med sitt fravær og jeg ser den store klokken min tikke ubønnhørlig mot avgang. Imidlertid har jeg nok ikke ro nok i kroppen til å være sengeliggende en hel dag, så derfor er det vel like greit alt sammen.
  • og ønsker meg ferie, og gleder meg ved tanken på at det faktisk ligger en ferie der fremme, bare 2 uker fra nå av!
  • og var nesten på litt snufsete når det lå hyggelig gave og kort i postkassen min i går kveld når jeg ramlet inn ytterdøra. Postkassen er adskillig koseligere når den av og til krydres med noe hyggelig.
  • og sitter altså på en onsdags morgen og gleder meg til helgen. Det er aldeles for tidlig, så derfor tar jeg meg sammen og tenker ut fine ting som skal skje onsdag, torsdag og fredag!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja takke sin skaper for manglende vaffeljern. Jeg frykter det hadde medført en spontan vaffelvektøkning på minst et par kilo :D

frk. Figenschou sa...

jeg trodde det var tirsdag idag jeg, så nå ble jeg kjempeglad, onsdag er jo nesten torsdag og dermed nesten helg!

Anonym sa...

Vafler til frokost, lunjs og middag... har frøken Frantzen tatt pillen sin? Har gartneren noe med dette å gjøre, eller er det adventstiden som sprer om seg med lykksalighet i form av euforisk vaffel-lengsel....

Tenkerbell sa...

Vafler for life, alltid, for jeg elsker vafler!

Jeg er glad for at noen er like dagforvirret som meg!

Jeg har i aller høyeste grad tatt pillen min, noen ganger 2 ganger om dagen, så min lengsel etter vafler skyldes ene og alene at jeg er et snev av sliten.

Anonym sa...

Nei da er det nok bare vafler som hjelper vil jeg tro.. Gode gammeldagse vafler med flest mulig kallorier oppå og inni. Det er maten sin det. Selv ikke julekaker kan måle seg mot helsebringende vaffelkost!

Anonym sa...

Hei. Hyggelig at du står oppført som leser av bloggen vår. Har du noen innspill til hvordan vi skal forbedre bloggingen?

Tis tas i mot med stor glede på maskinistenes.hus@gmail.com
Mvh
Maskinistenes Hus

Sexy Sadie sa...

Vafler også ja. Hva skal det være på da?

Tenkerbell sa...

Jeg tar dem som whiskey`en; bar!