onsdag 24. februar 2010

Galskapen vandrer hårfint sammen med det lille som er igjen av profesjonalitet!!!

Det er enkelte mennesker som har aldeles for mye fritid og jeg vil oppfordre NAV, trygdekontoret, sosialvesenet, kongen og biskopen i Vestfold til å gjøre hva de kan for å sysselsette mennesker som sender meg en 4 siders epost for å redegjøre for noe som de kunne brukt 2 setninger på!!! Når du pakker det egentlige problemet inn i en masse annet vas, så tvinger du meg til å svare på alt du tar opp i de fire sidene! Når jeg har brukt 3 timer av en ellers travel dag på å svare på alskens bagateller og uvedkommende ting kan jeg garantere deg at jeg ikke er vennlig stemt ovenfor verken deg eller ditt problem!!! Jeg må bruke alt jeg har av viljestyrke samt 2 sigaretter på å unngå å banne eller skrive utropstegn i tilsvaret!!! Men her, på bloggen min, ROPER JEG SÅ MYE JEG VIL!!!!

Hvis det ikke hadde vært for deg, ditt inngrodde menneske med for mye tid, kunne jeg gått fra jobb på et tidspunkt som kunne gitt meg en fin spasertur gjennom Tønsbergs frostede gater. Isteden blir jeg sittende på kontoret, alene uten noen å rope til, helt til tarmtottene som truer med å spise hverandre er nødt til å mates!

Jeg forbanner deg, epost-programmet ditt, varmtvannstanken og generelt det vestlandske lynne langt ut i villmarken! Jeg skal bruke resten av denne amputerte kvelden på å ganne fotsopp, nesevorte og 2 pekefingre på deg!!!

4 kommentarer:

Sexy Sadie sa...

Vedkommende burde begynne å blogge. Et stort talent. Helt klart.

Anonym sa...

ehh... har jeg sendt deg noen mail i det siste? Ville bare sjekke...

Ps. Godt du husket den gule post it lappen.. Den ække dum... ;)

SassyStandup sa...

ÅÅÅÅÅH så sinna!

Tenkerbell sa...

Det gikk bedre nå på morgenenen mens jeg drakk kaffe og koste meg med en sigarett, men så åpnet jeg mailboksen og tror dere ikke mennesket har produsert enda en avhandling??? Jeg gir meg ende over, og spaserer utenfor og tar en sigarett. Idag skal jeg ikke bli gæren, jeg lover!