torsdag 4. februar 2010

I dag er jeg ikke noe hyggelig i det hele tatt!

Jeg begynte dagen med å starte på følgende innlegg:

Hva skjedde med smilet i natt?
Jeg la meg med smil i magen og våknet uten det. Etter å ha lett gjennom dynene, under sengen og oppi vannglasset, uten hell, må jeg vel bare innse at det er blitt borte.


Ikke nok med at jeg ikke fant smilet på morgenen; utover dagen ble munnen omformet til noe snerrende uhyggelig noe. Jeg velger nå, av hensyn til mine medmennesker, å rett og slett låse meg inne alene til jeg er glad igjen. En slags selvbestemt husarrest om du vil.
 
Snakkas!

8 kommentarer:

Sexy Sadie sa...

Sånt kureres med tonnevis av vin og sjokolade ilag med sin bestevenninne.

Tenkerbell sa...

Feil! Sånt kureres alene mens man vasker leiligheten, for når Skunk Anansie vræler ut av høytalerene og jeg vræler sammen med Skin kjenner jeg tungsinnet forsvinne! Når jeg er glad igjen kan min beste venninne, eventuelt Gartneren, komme hit og drikke vin.

Anonym sa...

åssen synes du det går, skjønte ikke før nå hvorfor jeg ikke har hørt noe fra deg i dag... bod i Meierigården Mjød og Massasje? (får vondt inni meg av det navnet) men du blir vel glad av det? er du på bedre humør nå?

Sassy Standup

Tenkerbell sa...

Det går, etter at jeg har vært vaktmester her i Storgaten, og lett bygget rundt etter hovedstoppekran! Den befant seg for øvrig på toalettet til frisørsalongen, logiskt nok. Men vaktmestersysslingen i støvler lagde meg i bedre humør.
Ingen bod, så dermed slipper du navnet;)

Anonym sa...

har det vært vannlekkasje? tok du på sydvesten også? og ropte? Where is the stop-crane??? Svetlana dont find it, buuut I'm preeeettty!

SS :)

Anonym sa...

Jeg gratulerer hemningsløst med din ikke-smil-tilstand og råder deg til å nyte det til fulle siden sannsynligheten for at det ikke kommer til å vare særlig lenge, er svært stor. Slike anledninger kommer sjelden gratis!

Tenkerbell sa...

Neeeei, jeg glemte sydvesten og dermed glimret også Svetlana med sitt fravær! Tenk så morsom jakten på stoppekranen kunne vært...!

For øvrig er jeg så godt som glad igjen, nesten helt fin! Jeg smilte til meg selv i speilet i dag og antar jeg er fullstendig kurert etter kaffe:)

SassyStandup sa...

jada, kaffe skulle du vel ha...jeg måtte ta med kaffen jeg ble bedt på :)