tirsdag 9. februar 2010

Tag, tag, taggerooooo!

En av de siste nyoppdagede fantastiske blogger, Fjas fra sidelinjen, hadde i dag en ganske så morsom tag, faktisk så morsom at jeg stjeler den. (Helt og holdent uten å på noen måte føle meg verken slem eller lignende, takker og bukker!)

Oppgaven lyder som følger:

1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din
2. Hold inn "bla-knappen" mens du teller til fem.
3. Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet. Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer 2. Og så videre.
4. Send denne utfordringen til fem andre.

Så da kør vi:
Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben?
Hehe:) Jeg har fått perm fra sykehuset til i morgen.

Hva forbinder du med ordet "husarbeid"?
Vask er ferdig om ca. 1 time, kommer traskende da :)

Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir?
Hvilken sammenheng?

Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen?
Er jo ubrukelig her oppe!

Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du?
Faen! Ventet på å høre om jeg er "rektig" eller ikke.

Hva er din beste sjekkereplikk?
Jeg har fått en henvendelse fra firmaet Nursepartner som ønsker å leie leiligheten.

Hva svarer du hvis din kjære spør "Vil du gifte deg med meg?"
Hepp!! Nei, dessverre, lageret er tomt!

Hva har du å si til ditt forsvar?
Fysj på deg for juksing!

Jeg registrerer at Bergljots stykke er morsommere enn mitt, og derfor velger jeg å tagge:
Sassy Standup
Verden sett fra Sofienberg
Kruspersille
Webtussa
Klatremus
til å gjøre det samme så jeg kan le meg gjennom kaffen i morgen tidlig:)
Up, up and away, folkens!

2 kommentarer:

Christina sa...

Hahaha! Fantastisk:)

SassyStandup sa...

Haha, festlig :) Du kommer aldri til å få giftet deg med det svaret der .... Men når jeg tenker på det, er du kanskje ikke så lei deg for akkurat det...