torsdag 29. april 2010

NO SOUP FOR YOU!

... men derimot riktig så mye på meg! Det er, etter en dag, langt fra så ille som jeg hadde trodd, det er tvert i mot helt greit, og kroppen reagerte som antatt: "Jøsses, får jeg mat??? ENERGI!!!!! Go-go-go!!!!" Så med unntak av at jeg må tisse hver time (også på natten) og at jeg virkelig ikke kan fordra å bruke en halvtime hver morgen med tilberedning av suppe og dagens tillegg, så går dette finfint! Se bare på frokosten min her på siden, ruccola og tomatsalat og et herlig glass med mango-eple juice. Ikke gærent?

Siden jeg må bruke den evinnelige timen på matstæsj på morgenen rekker jeg verken å skrive, langt mindre å bli inspirert, så dett var dett!

Ps: I morgen er det måling og i følge side 2 av manualen skal vi se endringer! Følg med her for den spennende utviklingen i suppekrisen!

Ingen kommentarer: