tirsdag 1. juni 2010

Tenkerbell drømmer glad

I natt drømte jeg at jeg og Gartneren hadde kjøpt oss togbillett til Danmark og at når vi kom til Danmark skulle vi loffe videre; altså en vaskeekte ferie! Jeg gledet meg så mye til denne ferien at jeg plutselig var i ishavet og var på fest hos en som heter Inge som av en eller annen grunn bodde i Fam-huset. På festen la jeg ut i det vide og det brede om hvor morsom denne ferien skulle bli og hvor flott Gartneren er, og alle var glade på mine vegne og hun som alltid har grinestriper etter mascaraen (som jeg egentlig ikke kjenner, men som jeg treffer av og til) var kjempeglad og veldig entusiastisk. Det ble stekt vafler i et hjørne og det var innmari mange på festen og han med den store stillongsen (som jeg og en venninne brukte som sovepose en gang) knuste noen flasker men ryddet fint opp etter seg. En annen venn av meg sprang rundt som en annen Michael Jackson med babyen sin opp i luften, men ogspå han var veldig glad for ferien min.
Alt i alt en veldig fin drøm!

1 kommentar:

Bergljot sa...

He he. Er mest av alt imponert over hvor godt du husker drømmene dine;-)