fredag 28. januar 2011

Status på hjemmefronten

Kjøkken - vann frosset. Tining pågår ved hjelp av vifte under benken og dryppende vann i servanten.

Skittentøyskurv - så full at om ikke lenge døpes den om til "detroteteskapethvorklærneerlittskitnemensikkertkanbrukesendagtil"-kurven.

Oppvaskmaskinen - pip full, men da tidligere nevnte vann er frossent fortsatt må den nesten bare stå å godgjøre seg til våren kommer. Fritt for å ikke åpne den da!

Vær - 15 minus, som ved et mirakel (eller helsikkes vonde ledd om du vil) skal forvandles til 3 pluss i morgen. Det faktum at det er sol hjelper noe (på humøret, ikke på leddene), men ikke nok.

Jobb - mange visninger, dog uten gode kandidater. Så istedenfor å gjøre meg selv en bjørnetjeneste å leie ut til noen som senere vil skaffe meg masse jobb tar jeg isteden snippvesken (havresekken hvor jeg har alt men likevel ikke finner noenting) og går hjem!

Husarbeid - det kan se ut som at den lille vaskedvergen, jeg kan sverge på har bodd på loftet, nå har flyttet. Gartneren skal ut med en kompis å drikke øl i dag, så istedenfor å bli sittende hjemme å se på at hybeltrollene parrer går jeg ut og spiser middag med long lost venn.

En annen dag, en bedre dag, skal jeg ta meg sammen å produsere noe morsomt.

Ingen kommentarer: