torsdag 31. mars 2011

På date

I går fikk jeg tekstmelding fra Gartneren om jeg ville være med på date. Det gleder meg å observere at jeg nå, når vi er huskjærester og alt, blir like glad for dette som jeg ble i første-date-tiden. Han disket opp med en solpils på brygga, indisk mat for så trasking til kinoen for å se en av mine favorittbøker filmatisert; The way back.
Det er vakkert :)

Ps: jeg er snørrete og gjennom hele filmen måtte jeg dra på snørret, siden jeg ikke hadde med meg papir i vesken med det rare i. Frøken Figenskøu hadde skutt meg på stedet...

3 kommentarer:

frk. Figenschou sa...

æ hadde sikkert gjedd dæ et papir. Eller skutt dæ.

Anonym sa...

Hehehe ..koser meg når jeg leser. Godt at det finnes frk. Figenschou-er!

Rødhette sa...

Heisann! Jeg har gitt deg en liten utfordring på bloggen min. Håper du vil være med. :)