tirsdag 23. august 2011

Flyttemelding

Jeg har flyttet! Litt fordi Blogger nekter meg å kommentere, selv om jeg er en hyggelig kommentatør. Litt fordi jeg er lei av meg selv. Og så litt fordi jeg ikke lenger føler at jeg kan inneha det pretensiøse navnet Tenkerbell. Så vidt jeg kan se av det stadig svinnende arkivet har jeg ikke tenkt noe større siden februar og jeg hadde dermed to valg;
- Begynne å tenke
- Flytte til et noe mindre pretensiøst domene.
Jeg valgte alternativ to, men det er bare fordi det klør i pannen når jeg begynner å tenke.

Hvis du vil være med en forloren finnmarking på ferden kan du sende en epost til (den 15 år gamle og bittelitt pinlige epostadressen:) badfjolla@hotmail.com

Takk for selskapet så langt, vi ses på internetten :)

2 kommentarer:

Lykken er... sa...

Oh lord!!! Jeg setter alle pengene mine på at...

Tenkerbell sa...

...at?