mandag 1. juni 2009

Det spirer og gror...

... i den grønne potten som var tiltenkt kaffeplanten. Det viser seg at jeg har adskillig bedre lag med solsikker enn jeg noensinne hadde med kaffebønnene og etter bare 6 dager står det til liv i krukka. I bygda jeg forlot i skilsmissen har de en årlig solsikkekonkurranse, hvor det er om å gjøre å få den høyeste solsikken og jeg lurer på om jeg får solsikkegeneralen til å komme nedom på en kopp kaffe for å måle den høyeste utenombygds, innendørs solsikken:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skal gi dem adressen din og si ifra at du spandrer både kaffe (ikke selvdyrket riktig nok) og vaffel. Vaffel må til om du skal få premie...

Tenkerbell sa...

Jeg har ikke vaffeljern!!! Nei og nei, nå går det til hels... her... Jeg må se å få kjøpt meg et vaffeljern!