tirsdag 16. juni 2009

Få meg av plata, jeg er ferdigstekt!

Jeg er den ultimate drittkjerringen, jeg vet det og jeg er faen ikke flau engang. Hvis det finnes noe sånt som reinkarnasjon kan du være helt sikker på at jeg var den eneste heksen på den nordlige halvkule på 1600-tallet som faktisk fortjente å bli kastet på bålet! Jeg har lang lunte og jeg skyr stort sett enhver form for konflikter så langt det lar seg gjøre. Jeg kan svelge hårete kameler hvis det er slik at gevinsten er større enn pelsen. Jeg kan bite i meg stygge kommentarer som sitter ytterst på tungen for å unngå å såre noen som har såret meg. Jeg kan smile mens jeg banner sinnet bort inni meg. Til slutt er imidlertid halsen full av pels, tunga spiss av stygge kommentarer og bannskapen må ut! Da er det drittkjerringen gjør sin entrè, der jeg ler min ondskapsfulle latter mens jeg rolig og behersket stikker alle steder hvor jeg vet det svir. For der lunten er lang er sinnet nesten like langvarig. Nå er det ikke slik at jeg går rundt og freser, det er mer som det legger seg en tilfreds ondskap og fred over meg. Når jeg er kommet til dette punktet er jeg ikke forbanna, jeg er derimot rolig og kalkulert. Jeg kommer til å fortsette å stikke til jeg ikke gidder mer, til likegyldigheten tar over, noe som kan ta meget lang tid...

2 kommentarer:

Klatremus i farta sa...

Ups ups, hva har nå gitt deg sånn vrede, undrer jeg nå på???? Er glad jeg slipper å ha deg som fiende for å si det sånn.... Men ett eller annet må jo ha utløst dette "kvasse" innlegget her??? Klatremus blir nesten litt bekymret;-D

Tenkerbell sa...

Du trenger ikke være engstelig, du hadde visst det hvis det var deg jeg var vred på, garantert!

Dessuten så smiler jeg i tanken på at jeg skal på date i kveld:)