onsdag 24. juni 2009

Nytt på nytt

Jeg har funnet meg en morsom mann å leke med, en mann som snakker, lytter og ler med meg. Han liker øl i sofaen, og han ler av rare mennesker sammen med meg. Han er østlending, den første østlendingen jeg noensinne har tilbragt mer enn en natt sammen med, og jeg ler av meg selv. Jeg aner ikke hvordan reglene for dette er, dette med dating. Han er jo ikke akkurat 20 år gammel, så jeg antar han har datet en og annen dame tidligere, og jeg lurer på hvordan jeg er i sammenligningen. Jeg forsøker å gjøre meg litt "sørete" men det skinner nok gjennom at jeg er annerledes. Uten at jeg kan si det sikkert antar jeg at jeg er mer direkte enn den ordinære vestfoldske dame. Jeg ser for meg at jeg kanskje har overasket ham en gang eller to, men samtidig ser jeg for meg at det kanskje er enklere med en dame som sier det hun tenker.

Det smiles av gode tekstmeldinger hvor dagligdags tøys fortelles. Det gleder meg at han har et like avslappet forhold til dette som det jeg har, og at vi kan møtes for moro når det passer. Det kiler i magen av koselige kvelder, morsomme netter og fine morgener. Nå skulle jeg egentlig fortalt festlige anekdoter om samtaler, hendelser og latter, men av en eller annen grunn føler jeg at de er taushetsbelagte. Så isteden; jeg tester ut dette med dating og jeg smiler non stop:)

Ingen kommentarer: