lørdag 27. juni 2009

Tidlig opp og tidlig i seng, og du vil møte svært få av våre mest interessante mennesker...

... sa en klok mann en gang. Jeg praktiserer isteden sent i seng --> tidlig opp, noe som medfører at jeg hele uken, med unntak av fredagsmorgenen, har sett ut som en tusse, med dårlig hårdag og smale øyne. Det er utvilsomt verdt det, for de sene kveldene krydres med latter, kos og mange fine øyeblikk. Jeg smiler selv som jeg er trøtt som en dupp, jeg ler av det meste og jeg er effektiv som aldri før bare for å få frigjort litt ekstra disponibel tid. Jeg sier som Frøken Parton: I pour myself a cup of ambition and try to come to life. Kaffen som tidligere har vært nødvendig er nå uunnværlig og jeg løper rundt som en adhd-fraggel! Kvelden skal tilbringes i det gode selskap og jeg ler så jeg nesten griner av morgenens telefonsamtale med vakre Zulukongen. Alle burde ha en Zulukonge rundt seg!

Når det gjelder mitt tidligere innlegg (annonse) om erfaringsgrunnlaget må jeg til alle interessenters fortvilelse bare få sagt at tilbudet er trukket tilbake. I ettertankens navn har jeg funnet ut at jeg trenger alle erfaringene for å kunne være meg. Jeg trenger æsj like mye som hurra, for å virkelig kunne sette pris på det når livet smiler som nå.
Livet smiler og jeg ler i sommeren.

Ingen kommentarer: