mandag 13. juli 2009

Søknad om ekstra timer

Kjære Gud, Hufsa, Askeladden, Buddha eller hvem det nå er som styrer med livet mitt

Jeg legger herved inn en søknad om flere timer i uken min og jeg tørr i tillegg å være så bråkjekk at jeg legger til hva og hvem de skal brukes til.
  • Jeg ønsker meg to ekstra timer for meg selv per uke, for på den måten å få tid til å gjøre alle slike kvinneting som gjør at man ser lekker ut til enhver tid og herunder spesielt på morgenen.
  • Jeg ber om hvert fall ti timer ekstra på jobb og føler det nødvendig å spesifisere her at disse ti timene ikke kan være restetimer fra folk som holder til på Nav, det er helt essensielt at jeg får overskuddstimer som faktisk inneholder overskudd.
  • Jeg skulle gjerne hatt et par tre timer til å bruke på koselige mennesker, da herunder også den herlige Gartner samt alle mine flotte venner.
  • All den tid jeg har overbrukt våkne timer de siste ukene og således har et solid underskudd på søvn ber jeg om at det overføres en engangsum på 24 timer som er øremerket søvn. Etter at jeg har fått de øvrige timer vil det ikke bli behov for flere slike overføringer må man anta, i motsatt fall vil jeg selvsagt legge inn en ny søknad med særskilt grunn.

På forhånd takk, amen, natta og skål!

Ps: det haster litt, så jeg tørr be om at søknaden legges i Deres hastebunke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tenkerbell.
Svar på søknad.
Vi må desverre gi deg avslag på samtlige punkter, da du har fått like mange timer i døgnet som andre dødelige, og disponerer disse samt din unike hjerne, fritt og freidig.
Vi ønsker lykke til med videre arbeide.

Hilsen Gud, Buddha, Askeladden og Hufsa.

Tenkerbell sa...

Faen!