søndag 12. juli 2009

Her kommer vinteren...

...den kalde fine tida. Vel kanskje ikke riktig ennå, men jeg gleder meg. Jeg savner vinteren nå, jeg savner tjukke ullgensere, kaldt soverom og fine uteaktiviteter. Hvem skulle trodd at jenta fra ishavet som valgte å bosette seg på Solkysten fortsatt har vinteren som den desidert beste årstiden? For å få inn den gode vinterfølelsen litt før den faktisk begynner å tenke på å innfinne seg her akter jeg å ta meg en tur nordover. Så snart juli er over, og det viser seg om jeg har overlevd uten å få verken magesår eller hjerteinfarkt, skal jeg benke meg ned over Norwegians nettside og lete frem en koselig tur. Jeg skal kaste Norrøna-klærne i kofferten og fly i full fart mot en kaldere tilværelse og koselige uteaktivteter.
Mens jeg venter på at det er tid for å lete frem vinteren kan jeg samtidig se frem til koselige ting her i vakre Vestfold. Slottsfjellfestivalen nærmer seg med stormskritt og jeg gleder meg til en herrrlig langhelg med musikk, kjentfolk, sol og øl.

Ingen kommentarer: