torsdag 27. august 2009

Jeg edh da fodh fankedhn igge syg!!!!!!!

Jeg har bare muligens kanskje fått et lite snev av feber... Midt i feberen er det koselig å få søte meldinger fra Gartneren, det er koselig å få telefon fra den godeste Zulukongen og det er ekstremt koselig å få melding om at Frøken Island kommer på besøk til helgen! Så nå er det bare å kjøre hardt slik at jeg får skremt bort feberen før Frøken Island lander, man kan da ikke sitte med feberkrøller og grufs i halsen når man endelig skal oppdatere et helt år med gjensidig vas.
Jeg ser for meg at en lett blanding av paracet, tran, grapefrukt og soving vil fikse biffen og går derfor på med krum hals og krøll på tunga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det der hørtes ut som en gampekur... Har stor tro på hyppige overdoser med c-vitamin, mengder med lunket/halvkaldt vann (lettere for kroppen å ta opp enn isvann) og som du sier..søøøvn. Sov godt og god bedring!

Anonym sa...

Åhh, god bedring da! :) Ikke noe særlig å være syk!