mandag 24. august 2009

Pakke-pakke-pakke

Jeg ønsker meg pakke i posten! Jeg ønsker meg en spennende pakke som man kan klemme på, lure på og så, når nysgjerrigheten har tatt fullstendig overhånd, flenge av papiret og glede seg vilt og uhemmet!

Men… dessverre; fødselsdagen min har kommet og gått, jula er ca. 500 mil unna og navnedagen min er på über-teite 28.april! Hva annet kan man spa frem med for å få presanger…? Kanskje jeg burde flytte for å få innflyttingsgave…? Nei, jeg trives så godt i det hvite hus! Kanskje jeg kan gifte meg…? Men det fordrer vel at man har noen man vil gifte seg med og som vil gifte seg med meg!

Pakke-pakke-pakke!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tips: Kjøp noe til deg selv med bind for øynene. Be ekspiditøren/tørinnen å pakke det inn, løp hjem til det hvite hus og løp rundt stuebordet som om det var et juletre mens du synger happy birthday og ja vi elsker samtidig! Vakke det lurt? Alternativt: Kjøp en sjokolade og og legg den på et lurt sted som du glemmer og vips.. etter 4 måneder finner du den og blir fryktelig glad... selv om den er blitt litt blass i kantene...