mandag 21. september 2009

Den fredelige helgen

Lørdagen forløp akkurat som den skulle og jeg kan rapportere følgende: Det er koselig å sitte alene på en lørdag å jobbe litt, brus er ikke så godt som tidligere antatt og jeg er dermed tilbake på vann, 2 filmer er for mye for jeg sov meg gjennom den andre, planen med å gi Gartneren nøkkel fungerte og jeg våknet i natten av en blid mann som krøp til sengs; hyggelig!

Søndagen opprant med regn, som jeg og den tapre Gartner trosset mens vi spaserte en finfin tur langs naturreservatet rett utenfor sentrum. Regn fører til krøller og jeg kunne konstatere, idet vi gikk på kino etter en bedre blomkålsuppemiddag, at jeg ligner på Annie. På kinoen så vi Stieg Larssons bok nummer 2 og jeg ble skuffet... Ikke sånn å forstå at filmen var dårlig, men den nådde langt fra opp til mine forventninger.

Ingen kommentarer: