fredag 16. oktober 2009

Ikke å være travel er det samme som ikke å være til...

... sa Voltaire. Kloke mannen!

Jeg løp gjennom gårsdagen og i farten rasket jeg med meg 16 poeng i månedskonkurransen! Etter en fridag supplert med det faktum at det ikke var noe, eller noen, morsomt på programmet hjemme klokket jeg inn akkurat så mange timer at jeg skaffet meg et solid forsprang på mine kollegaer. Min sjef klapper seg utvilsomt på lårene og ler i forkavelsen, mens hun ønsker (ganner og ber) om at jeg skal bli singel og ensom. Dette er jo bare en midlertidig status per nå, og så snart Gartneren returnerer vil jeg jo forsøke å klemme ham inn i koselige kvelder. I mellomtiden gir jeg gass, og er forundret over at det er fredag i dag, all den tid jeg har en meget distinkt følelse av tirsdag!

Ingen kommentarer: