torsdag 19. november 2009

Du, jeg blir 15 minutter forsinket...

... tikk-takk-tikk-takk-tikk-takk... 15 minutter er IKKE 45 minutter!!!

Men nøklene ble avlevert, damen ble glad, bilen og jeg suste tilbake til vakre Tønsberg og jeg orket ikke engang tanken på å pakke. Dumme pakkingen! Jeg krøp under dyna med bok, sov 4 timer på boken og 3 timer på puta før vekkerklokken vrælte at jeg måtte opp for å pakke. I dag klarte jeg, under over alle undere, å pakke nesten slik som min venninne gjør det. Jeg brettet ting pent sammen på sengen før jeg hentet ut kofferten og la ting pyntelig oppi. Jeg er glad jeg ikke er blitt slankere for lokket hadde ikke gått igjen dersom jeg hadde manglet et par kilo...

Men dette er altså dagen, jeg reiser til Kraaagerø, og selv om jeg gleder meg til seminar må jeg innrømme at jeg gleder meg mer til Gartnerens ankomst på fredag.

Snakkas!

6 kommentarer:

Sexy Sadie sa...

He, he, he.
Etter min erfaring med hurtigruta, så skjer det en del blandt deltakerne på de her seminarene..

Kruspersille sa...

om det der hendte med folk fra nord-norge, må du huske på den samiske halvtimen ;) da kan fort 15 min bety 45 minutter....... ;)

Lavynnia sa...

SV: Jeg tenkte jeg skulle selge to neglelakker jeg har kjøpt, en rød og en blå. Pyntegreier følger med;) Det er det jeg driver med hos Sexy Sadie, skjønner du:)

Klem på deg!

Thomas Misund sa...

Akademisk kvarter?

Tenkerbell sa...

Sexy Sadie: Jeg er velsignet med 4 meget etablerte kvinnelige medarbeidere, så det ble nok ikke et seminar helt likt Hurtigrutas:)
Kruspersille og Thomas: jeg er vokst opp med en mor som er født en time for sent, og jeg er allergisk mot folk som kommer for sent. Dette viser seg i rykninger i øyet og et virkelig trollsinne i magen. Verken akademiske kvarter eller den samiske halvtimen er godkjente unnskyldninger, og spesielt ikke når damen var en vaske-ekte Drammenser;)

Thomas Misund sa...

Det er kjipt å vente på folk som ikke dukker opp; jeg ser den, altså.