onsdag 18. november 2009

Oioioi, det ryker av stiletthælene...

... for stiletthæler må selvsagt rockemegleren med de korte beina ha idet hun løper avgårde i dagen. Mens jeg venter på å tilbakelegge min andre Drammenstur for dagen plotter jeg raskt ned et lite innlegg. Dagen flyr og jeg kan fornøyd konstatere at jeg har 3 utleide enheter, 1 signering samt 2 meget-meget-meget fornøyde kunder i dag. Den ene er superfornøyd med å ha leid ut leiligheten til en god pris og den andre er superfornøyd med at megleren kjører til Drammen klokken 20.00 på kvelden bare for at hun og barnet hennes skal få nøklene til deres nye hjem.

Grunnen til at absolutt alt haster så innmari er at jeg skal på ferie! Neida, keep your pants on, det er selvsagt ikke en ordentlig ferie, for sånt tull bedriver da ikke en vaskeekte rockemegler med... Jeg skal på seminar på Kragerø Spa Hotell fra torsdag til fredag med jobben, og mister dermed 2 hele arbeidsdager. Jeg er i overkant stressa av at jeg bare har klokket inn 3 arbeidsdager siden svinet slapp taket, men Simon says, sjefen befaler, kunnskap er makt, etc... Nå kunne jeg selvsagt tilbragt lørdag og søndag på jobb isteden, tenker dere som kjenner meg, men niks, det går heller ikke. Sjefen har booket suiten helt til søndag og lurte på om ikke jeg ville invitere noen ned fra fredag til søndag og kose meg litt. Jo takk, mange takk, suite på spa hotell takker man ikke nei til, så isteden brenner det under beina hele onsdagen!


Kloke hoder forstår sikkert at det er Gartneren som er den utvalgte for denne herrrrlige helg, og jeg smiler i skjegget for at han ikke bare ville være med, men at han faktisk er både entusiastisk og glad for å være med. Jeg fant en selsafari som jeg vil på, og han er fortsatt entusiastisk! Jeg er skakad, og forstår med meg selv at jeg kanskje ikke har vært skrekkelig bortskjemt med entusiastisk menn. Fine Gartneren...

Det eneste skåret i gleden er at jeg må pakke, åhhhhh pakke, jeg haaaater å pakke! Men siden jeg har for dårlig tid til å klage meg gjennom et helt innlegg linker jeg isteden til tidligere "åhhhhh dumme pakkingen"-innlegg:

Snakkas!

Ingen kommentarer: