lørdag 14. november 2009

Jeg leser morsom blogg om kassadamer...

... men kan ikke linke til den, for jeg glemte hvor jeg fant den og jeg lukket vinduet i forkavelsen. Den finnes på en av blogglistene til en av dere som jeg leser, så kanskje vedkommende kan legge igjen en kommentar med adressen? Og det er nettopp på grunn av dette med kommentarer at jeg skyndte meg å lukke vinduet for å åpne min egen blogg, for her spiret det jammen meg ett innlegg! Kassadamene skrev at det var uhøflig å lese en blogg og ikke kommentere, og selv om jeg kanskje ikke vil dra det så langt som å si uhøflig, så vil jeg kanskje kalle det lumpent... Jeg syns det er lumpent gjort av de 18 som har vært innom meg i dag, og de 22 i går, at de ikke har skrevet en liten hei til meg. De trenger ikke å skrive noe mer, men jeg bare lurer så innmari på hvilke hoder som gjemmer seg i statcounteren min...

Dette maset med at jeg vil ha kommentarer er antagelig bare en midlertidig sinnslidelse som snart går over, sammen med det faktum at jeg i dag meldte meg inn i gruppen Klem en nordlenning-dagen på Facebook. Jeg som ikke liker å klemme engang. Bare Gartneren, og det er fordi vi noen ganger klemmer veldig mye, mens vi ler:)

8 kommentarer:

Cybervenn sa...

heia :) gjør som jeg blir bedt om jeg :)
Leser bloggen din, og synes du skriver godt.

Tenkerbell sa...

Æ blir så glad når nån skriv heia te mæ :)

Er spent på fortsettelsen om din nye (gamle) crush :)

Lykken er... sa...

Hei på deg. Siden jeg har vært innom her 2 ganger i dag så. Hei igjen. Har du fått meldt inn denne Gartneren i denne gruppen. For det er jo han som klemmer på en nordlending. Den rette gruppen for deg må jo være "Klem en østlending både sommer som vinter"

Kruspersille sa...

Kan det ha vært vil-du-ha-pose bloggen? Det er noen som jobber på butikk iallefall..... :) har den på lenkelista mi.. :)

Sexy Sadie sa...

Klem en trønder.

slikejenter sa...

å... klem-en-nordlendng-dagen! den vl jeg også være med på! god bedrng!!

Tenkerbell sa...

Hei og hei igjen, for ikke å snakke om god morgen, god dag og god kveld! Ja, jeg er definitivt med i Klem en østlending-gruppen, og jeg føler også at jeg burde fått en eller annen form for subsidier fra Interflora, kanskje en liten lilje i ny og ne...

Jepsipepsi, vil du ha pose; http://vilduhapose.blogspot.com/ Morsom! Anbefales!

Ja, for all del, trøndere fortjener også en klem på en mandag!

Takker og nå er jeg frisk!

Plosiv sa...

Jeg er uhørt sent ute, men det er fordi jeg leser blogger så slurvete til vanlig. Skam på meg. Uansett - jeg har nå lest meg bak hit fra 30. desember, så da kan jeg si hei igjen. Hei!