torsdag 17. desember 2009

Ferie, hva?

Kofferten er ferdigpakket, uten større anstrengelser. Håndbagasjen er ferdigpakket, dette er dog morsomt for her bor bøkene. Jeg sitter og dingler med beina mens jeg venter på ingenting... Jeg er ikke noe flink til å ha fri hjemme. Jeg våknet når Gartneren snek seg avgårde og fikk ikke sove igjen. Hørt noe så dumt, 1.fridag og jeg er våken 07.00. Men ferie er ferie, så jeg smyger meg innunder dyna til Gartneren, slår på lyset og radien, og koser meg med bok i et par timer. Så følger en time med nettaviser og kaffe før jeg vasket både meg selv og leiligheten. En liten tur på Rimi og jeg har ervervet ingrediensene til pizzaen jeg skryter av at jeg skal lage i ettermiddag. Så hva nå da? Hvordan slår jeg ihjel 5 timer? Jeg tror jeg logger på meg på det eksterne skrivebordet, jobber litt, lager deig, for så å strekke meg ut på sofaen med godboka igjen.

Ahhhh, ferie :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flink du er blitt til å pakke. Dette gikk da relativt smertefritt?

Anonym sa...

ja du er jaggu heldig! Ferie her liksom... Jeg er misunnelig på deg hvis du lurte! Jeg vil også til varmen:) Kose deg masse og ta en cerveza for meg også!

Sassy Standup