fredag 22. januar 2010

Løp, løøøøp, løøøøøøøøøøøp!

Og det gjorde jeg! Så mens jeg drar på med ukens 42.runde passer jeg på å slenge ut en liten oppdatering ved vannstasjonen:
  • Familiemiddag gikk over all forventning og jeg kan konstatere at hele den Gartnerske storfamilie er trivelig som fy.
  • Det snør enda litt mer her i Vestfold, men sprengfrosten, som Dagbladet meldte var i anmarsj igjen, glimrer med sitt fravær. Dermed kan jeg skryte på meg en hel uke uten ett eneste frossent vannrør! Hva sejer ni til det???
  • Nå virket plutselig Outlook igjen, så da løper jeg videre!
Snakkas!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk og lov, du lever!
Amen.
Snakkas!

Sexy Sadie sa...

Kult vennen. Det går rett vei.

Tenkerbell sa...

Ja, jeg lever:) Og mens Gartneren sover litt på sofaen moderer jeg kommentarer. Men jeg lar ham ikke sove lenge nok til å skrive et innlegg, for han er så fin når han smiler... :)