fredag 15. januar 2010

Man trenger da ikke å puste!

Jeg er igjen invitert med til denne Gartnerens familie, men denne gangen disker han opp med en vaskeekte fødselsdagsfeiring hvor hele hurven er tilbøyelig til å komme. Gartneren har imidlertid lært at slike ting er det greit å presentere så kort tid som overhodet mulig før selve begivenheten, slik at jeg ikke løper rundt i ukesvis med pustevansker. Han spurte på onsdags kveld/natt, og jeg slet litt med pusten ved første tanke. Når jeg våknet på torsdags morgen tok jeg en rask kikk i klesskapet, og fikk nesten ikke puste. Bunaden min blir vel kanskje litt i overkant pyntet, og jeg er redd skinnkjolen min er litt i drøyeste laget for eldre onkel-menner. Jeg syns heller ikke at jeg kan dra av gårde i den fine blå kjolen min, all den tid utringningen går nedenfor puppen! Javohl, shopping!!! Med godt mot løp jeg gjennom 3 butikker, og når jeg var på vei ut hadde jeg jaggu fått anskaffet meg en meget tekkelig ullkjole, som verken var utringet eller trang! Hei hvor det går!


I kveld skal jeg ta med Klatremus på tur, og Klatremus skal gjøre ting hun ikke pleier! Jeg gleder meg, for dette kan ikke bli annet enn morsomt :)

4 kommentarer:

Sunniva sa...

Ja, klær er ikke bare klær. Neste gang kan du jo putte en pen singlet under kjolen som er for utringet, eller noe? (:

Sexy Sadie sa...

Men familien hans kan da umulig ikke like deg. Du er jo så sjarmerende.

Anonym sa...

Skjønte at det var en sammenheng mellom frk figenchou og verden sett fra sofienberg, det er altså du som utgjør forbindelsen..

Tenkerbell sa...

Ja, jeg er det missing link! Hohoho; i hvert fall ser jeg slik ut på morgenen!

Men hvem er du???