fredag 19. februar 2010

Uinspirert

Jeg er usedvanlig uinspirert for tiden og bloggen bærer preg av tørke og melankoli, noe som er rart for hodet, sånn rent generelt, bærer ikke preg av verken tørke eller melankoli. I kladdboksen ligger minst 10 innlegg som ble påbegynt for så å bli kassert idet bokstavene forsvant.

Jeg lurer på hvor bokstavene blir av og jeg lurer på når de kommer tilbake? Jeg undrer meg over at jeg skriver som aller best når jeg er nedfor, og at når jeg er glad blir det bare blablabla. Jeg ser at jeg nærmer meg den magiske 200 innleggs-grensen og midt inni det slår det meg at det er omtrent der endringen kommer. Plutselig skifter livet retning og i svingen pleier jeg å forlate en blogg til fordel for å lage en ny. Nå har det hendt såpass mange ganger at jeg nesten forventer en livsendring når innlegg 200 nærmer seg. Jeg tror det var en blogg som overlevde helt til publisert innlegg 215, men de andre har dødd et eller annet sted mellom 180 og 205.

Så mens telleren beveger seg oppover går jeg inn i allert`n og forventer alt fra flom til arbeidslause til vonbroten i hjertet til relokalisering til vår.