fredag 16. april 2010

Ahhhh... Fredelig fredag...

Lykken er absolutt tilstedeværende mens jeg koser meg med en Amstel og gleder meg over fredagen som skal tilbringes med den vakre Gartner. Så snart håret har tørket sånn høvelig og jeg har retter krøller skal jeg trekke på meg støvlettene og traske den korte snutten til Residensen for å trakteres med lasagne og rødvin.

Mens Mick Jagger lot meg føle på følelsen av lykke, fikk Lisa Ekdahl meg bare til å bli melankolsk, så vips bort med henne og inn med den gladeste sangen i hele verden; Knutsen & Ludvigsen – Feskhandler Thorske! Hurra for Møre, mens jeg rapper med og smiler som en 6-åring.

Jeg har dratt (ja, dratt, vinteren har visst gjemt noe av snøen på rumpen min...) buksa på meg, funnet frem en bestefartrøye med brukelig dryg utringning og hvis lykken står meg bi slår jeg Gartneren i biljard i løpet av kvelden. Dette blir en herlig fredag!

1 kommentar:

Bergljot sa...

Å det høres artig ut! Håper du fikk en fin kveld med Gartneren.