mandag 12. april 2010

Ja, jeg innrømmer det...

... jeg har blitt syk... Alt er tett, til og med øynene! Så det ser ut som jeg gråter hele tiden... Dessuten syns jeg synd på meg selv! Masse!!! Nesten så synd på meg selv at jeg gråter, men ikke helt... Jeg har ikke tid til å snørre, jeg har ikke lyst til å ha feber, jeg har ikke ork til å ha vondt i leddene! Men siden det er slik det tydeligvis skal være vil jeg på det innstendigste få komme med en anmodning: kan alle mine kunder, som vil noe annet enn å fortelle meg at jeg er fantastisk, vennligst avvente til i morgen med å komme på kontoret? Å ringe kan dere likevel bare glemme siden jeg ikke hører hva dere sier (tette ører) og dere ikke forstår hva jeg sier (tett nese)!

På forhånd takk for oppmerksomheten!

Med vennlig, og snørrete, hilsen
SippeGuri

5 kommentarer:

Sara sa...

Uff, vært der selv siste uka! Det er ikke moro!
Kryp under dyna, drikk masse vann, ta nesespray og paracet (hjelper for ørene).
God bedring!
Sara
(Leser som titter innom og liker hvordan du skriver)

Sara sa...

Uff, vært der selv siste uka! Det er ikke moro!
Kryp under dyna, drikk masse vann, ta nesespray og paracet (hjelper for ørene).
God bedring!
(Leser som titter innom og liker hvordan du skriver)

Tenkerbell sa...

Eller som det blir i mitt tilfelle; slå på varmeovnen under pulten, ta paracet, and get to work! Men med fare for å begynne å grine; det er godt å ha fine venninner som tilbyr seg å kjøre en på visning slik at man kan ta en en ekstra tablett. Takker og bukker!

Og veldig hyggelig at du leser bokstavene mine :)

frk. Figenschou sa...

du, gå hjem. vær på jobb og bli syk i to uker, eller gå hjem og bli frisk om fire dager.

Tenkerbell sa...

Åhhh som jeg skulle ønske at noen sa til meg; du, ta å gå hjem, du ser ut som et helvette, og vi gidd ikke å bli smitta... Men det er det ingen som gjør, så derfor må man bare sitte her, og nepe seg gjennom dagen, for hvis jeg ikke gjør det er det to hyggelige jenter som ikke får vært på visning og en hyggelig ung mann som blir stående med flyttelasset sitt på gata. Dessuten slår det meg at jeg antagelig får to relativt sure kunder hvis de må vente i 4 dager på depositumet sitt. Nei, vi står han av, både nordavind`n å forkjølelsen, man e da finnmarking!