mandag 21. juni 2010

I`m back, back in pink!

Selv om jeg egentlig ville ropt BACK IN BLACK er jeg ikke det, jeg er back in pink, siden gårsdagen ble tilbragt på terrassen i solen uten nevneverdig med solfaktor. Livet løper avgårde og jeg halser etter, mens det ljomer i telefonsamtaler, eposter, latter, solskinn og liv rundt meg. Eiendommene flyr ut av hylla og det ringer mange vakre mennesker som vil at akkurat jeg skal ta vare på husene deres. Jeg synger som Jokke; for en vakker dag, for et heeerlig liv!!!!

Mens jeg har vært borte (altså ikke fullstendig borte, bare bittelitt på ferie i hodet) har følgende innlegg havnet i kladdeboksen:
Jeg er flink til å si takk..

... men ikke så veldig flink til å si Tusen takk, jeg er glad for at du er der for meg når jeg har det vanskelig. For jeg har det jo ikke vanskelig, i hvert fall nekter jeg i det lengste å anerkjenne det både ovenfor meg selv og ovenfor andre. Da er det veldig godt når du har noen rundt deg som ser deg, noen ganger bedre enn du ser deg selv, og som tilbyr seg å hjelpe før du en gang har tenkt tanken på å kanskje (muligens) spørre om hjelp.
Jeg er uendelig takknemlig for at du bruker av tiden din på å holde meg i hånden, holde meg med selskap, holde meg i godt humør og holde meg oppe. Jeg hadde sikkert klart det uten deg, men det hadde vært åhhh så mye vanskeligere; tusen tusen tusen takk.

Jeg vil videre, i denne positive dagen (ups, kvelden er det visst blitt), legge til at jeg er så innmari glad for at verden smiler på din vei også!

Nå må fingrene løpe litt mer jobb på tastaturet, før jeg trasker hjem i vissheten om at morgendagen skal tilbringes med den herlige Gartner på blomstertreff.

Ps: jeg tror ikke han (eller noen av de andre gartnerne for den saks skyld) kaller det for et blomstertreff, men jeg syns det høres koselig ut og så husker jeg ikke hva Gartneren kalte det. Uansett regner jeg med det blir en festlig dag all den tid jeg får treffe mange av hans artsfrender og fordi jeg er lovet vafler!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det høres ut som du har det godt, og jeg blir glad for det, for tenk!!! Dessuten har jeg faktisk fri noen dager før jeg beflytter meg seg, på meg.

SassyStandup sa...

<3