fredag 10. september 2010

Og så på en fredag da!

Jeg er ikke morsom, jeg er sur!

Midt mellom snørr, feber og verkende ledd er det ingen av kundene som vil høre på meg når jeg sier at jeg ikke kan jobbe på lørdag, for da er jeg redd for at jeg dør, men siden de ikke hører etter tar jeg på meg den slemme drakten, reiser ut og møter dem, mens jeg håndhilser som en helt og hoster i luften, slik at de også får forkjølelsen fra helvette! Det er greit!

Hvis ikke dere vil tenke på meg skal ihvertfall ikke jeg ta hensyn til dere!!!

Nå tar jeg snart kosteskaftet og reiser min vei, nemlig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snørr er ypperlig drivstoff til ethvert fremkomstmiddel bygd opp rundt et kosteskaft. (det er egentlig herfra vi har navnet hostesaft fra, da Solvipect, Efidrin, Noskapin og Cosylan alle er som flybensin og regne om du er eier av et flyvende kosteskaft)
Om ikke kundene er fornøyd med at du deler bakteriene dine villig ut i meglerluften, må du bare overse det, spise c-vitamin, sove og drikke myevann. Om ikke det hjelper, trykk på choke'en og gi gass på kosteskaftet. Da er det bare å legge ut på tur å se hvor det bærer hen!! God tur!