torsdag 23. desember 2010

Oppvaskmaskinens soga

Jeg nevnte at jeg var bittelitt irritert på oppvaskmaskinreperatøren? Nå er jeg ferdig med å være irritert og er isteden rasende. Jeg har nå hatt de på besøk ikke mindre enn seks ganger og for hver gang de reparerer det som er feil går noe annet i stykker. Jeg har vasket opp manuelt i 3 uker nå, og det til tross for at reperatøren har vært der 2 ganger i mellomtiden. I dag skal de også komme og de annonserte at de skulle komme mellom 12 og 14, noe som gjør at jeg mister enda 2 timer på jobb mens jeg venter på at de skal finne det for godt å komme. Ikke misforstå, jeg er veldig glad for at de kommer for å reparere, men skal det være så inni granskauen vanskelig å si at de kommer klokken 13.30 istedenfor å gi meg ytterligere 2 bortetimer???

Hvis den ikke virker etter dagens seanse gir jeg opp og blir enda litt mer amish enn jeg allerede er uten fjernsyn, da jeg er hellig overbevist om at jeg også klarer meg fint uten oppvaskmaskin!

God jul, for helsikke!

2 kommentarer:

Bergljot sa...

Huff. For helsike. God jul til deg også;-)

Anonym sa...

Du har en herlig snert på "raseriet" ditt; -god jul for helsinke!
Ikke rart du er irritert. Kjedelige greier sånt. Uansett så ønsker jeg deg, gartneren og djårtz en riktig god jul og et vaskevenlig nyttår!