fredag 14. januar 2011

Ps:

Jeg skulle ønske noen ville sende meg et godt gammeldags brev... Men så slår det meg at jeg ikke er så veldig flink til å sende brev selv, så derfor introduserer jeg et noe forsinket nyttårsforsett; jeg skal skrive et brev* (til noen jeg er glad i), for hånd, hver søndag resten av året.

Da tenker jeg vi snakker returbrev en eller annen gang i løpet av 2013, hva?

*Når det er veldig hektisk kan jeg redusere det til et postkort, men det må likevel skrives for hånd og inneholde i hvert fall 1 stk unyttig, men morsom, anekdote!

3 kommentarer:

Anonym sa...

For et koselig nyttårsforsett!

Bergljot sa...

Flott forsett. Jeg tror ikke at jeg kan skrive lenger, for hånd, altså - alt skjer jo på pc nå for tiden.

Dilli sa...

Veldig koselig og bra forsett! Savner det å få skikkelige brev, det er noe eget med det å få det håndskrevet og dumpende ned i postkassa. Forventningen når du åpner...ja, alt..