fredag 25. februar 2011

Jeg hjemmekontorerer...

... og selv om jeg egentlig hadde tenkt at jeg skulle avspasere, ble det altså hjemmekontorering. Hjemmekontorering er den mest avslappende måten å jobbe på, all den tid man slipper å se kundene, kan drikke sin egen (gode) kaffe, ha skittent hår og strømpebukse på samt at man innimellom kan vaske litt hus samt ta i mot Elkjøps utsending som avleverer ny oppvaskmaskin. Jeg skrev akkurat en lang parentes om hvor bedriten kundeservicen til Elkjøp er, men siden jeg ikke klarte å formulere det morsomt og siden ethvert oppegående menneske som har handlet på Elkjøp er klar over dette faktum slettet jeg hele det lange avsnittet og nøyer meg isteden med å erklære Elkjøp for en møkkabedrift! Det er nemlig fredag og man må forsøke å holde blodtrykket på et akseptabelt nivå, vet jeg.

Som en ps kan jeg fortelle at jeg har fått bildene som Sassy har malt og de er så vakre!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hjemmekontordag høres praktisk og hygelig ut fra tid til annen. Feks på typiske strømpebuksedager. Nydelige bilder Sassy har malt! Hils henne med komplimenter :)

Unknown sa...

Må kjøpe oppvaskmaskin på Euronics hos meg veit du ;)

kvinne sa...

Herlige bilder. Takk for bra post.

Tenkerbell sa...

Frekt! Kommentaren over er fra en nettside som "selger" russiske postordrebruder. Jeg føler meg både beæret og stolt over at jeg er en potensiell gifte-kandidat (samt godkjent markedskanal) for denne type virksomheter!
Jøss, så populær jeg er!

Christina: hadde jeg kunnet ville jeg omså kjøpt hvitevarene på søpla før jeg gikk til Elkjøp, men siden jeg en gang har vært så dum å handle der er jeg pokka nødt til å forholde meg til dem i reklamasjonen også. Vaskemaskinen har for øvrig holdt håndklærne som gissel siden i går. Det er herlig!

Fire kaffe sa...

Jeg ramlet over bloggen din ved en tilfeldighet og ble hengende. Jeg liker måten du formulerer deg på!

Tenkerbell sa...

Det var koselig å høre :)