fredag 11. februar 2011

Skal vi leke sisten?

Jeg skal på kurs med 205 andre eiendomsmeglere og har pakket som jeg pleier; den er fin, den liker jeg, kanskje det blir kaldt, jeg liker ikke kjole men burde vel ha med en og vips, så var kofferten full og jeg er klar. Resten av timen jeg hadde satt av brukes til å saumfare facebook, lese nettaviser samt drikke kaffe.

Sist jeg var på dette kurset (vel, ikke akkurat dette kurset, men samme kursted for ett år siden) evakuerte jeg rett før 12, da baren minnet mistenkelig om danskebåten og jeg savnet Gartneren. Nå er vi huskjærester og jeg lurer på om det blir annerledes. Ikke kurset, men savningen. Kurset blir likedan, garantert, og jeg er stadig like takknemlig for lovpålagt etterutdanning...

Jeg trøster meg med at jeg får bo på hotell, noe som er en av mine absolutte favorittsysler i hele verden!

Ingen kommentarer: