mandag 21. mars 2011

I natt drømte jeg...

... at jeg hadde fått baby, men at det var feil på dynamoen på babyen, så den var litt svakelig. Jeg og Gartneren hadde tatt med den svakelige babyen til Amerika for å besøke noen venner av ham og mens jeg satt på toalettet og forsøkte å reparere babyen kom det en elefant og trampet ned dum antikk barnevogn, som var vårt valgte transportmiddel for den svakelige baby.

Jeg leser mye ut av denne drømmen, først og fremst at det er lenge til jeg kan anskaffe meg en baby (svakelig eller ei) og dernest at jeg antagelig burde finne en instruksjonsbok når den tid kommer.

Hjelpe meg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh...du er herlig da...
Jeg hadde blytung dum antikk arvet barnevogn til mine beibier... men elefantene holdt seg heldigvis unna. Elefanter er et oppskrytt fenomen i Norge. Det skal være sagt!

Tenkerbell sa...

Ja, den elefanten bragte meg ikke rent lite bekymring i natten, men nå skal det sies at jeg generelt var mer opptatt av denne dynamoen som ikke virket... Jeg tror for øvrig ikke hodet mitt egner seg for drømmetydning. Natten i natt var herlig drømmeløs, men på morgenen dagdrømte jeg litt om å finne en rynkete spådame i Tallinn som kunne fortelle meg om livet.