tirsdag 5. april 2011

Jeg er usikker på om dette gjør meg gammel eller ung...

... men jeg har altså fått den forhistoriske barnesykdommen kikhoste i følge doktoren min! Gartneren kan se frem til 4-5 uker med kols-aktig hosting gjennom nettene og jeg må forsøke å holde meg unna mennesker den neste uken, helt til jeg ikke lenger er en vandrende smittebombe. På jobben har vi en megler som har operert tennene og dermed ikke er på jobb, en høygravid megler som må ta det rolig til hun skal ut i permisjon og dermed gjenstår altså den kikhostende megler som det eneste kundevennlige alternativ. "Beklager, alle våre kundebehandlere er syke og du får derfor tildelt henne med pest, gratulerer!"

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men i himlens navn da menneske, det var da en motbydelig sykdom å få nå i vårløsningen. Jeg antar den gjør deg ung og ...hes?
God bedring!

Fire kaffe sa...

Sexy stemme!

Tenkerbell sa...

Takk for det, Webbis :)

Sexy stemme? Ja, hadde ikke det vært noe, jeg lever i håpet, men så langt oppnår jeg bare en kvekkende latter som ender i en hostekule der den ene lungen anmoder om evakuering...

Fire kaffe sa...

Jeg hadde sexy stemme i ukesvis etter en Roskilde-tur. Rett etterpå møtte jeg han som er samboeren min nå, og noe av det han fant tiltrekkende ved meg, var stemmen... Det var jammen godt han fant flere ting før stemmen ble normal.

Tenkerbell sa...

Fortsatt ikke antydning til sexy stemme, men så har jeg jo allerede en flott mann, så det er vel helt greit. Jeg kan likevel skryte på meg at den froske-kvekkende latteren nå er mer padde-aktig, så det er jo fint...