lørdag 16. april 2011

Kontortid i solen

Jeg satt med kaffekoppen, pc`en og dagens oppdateringer og innså mens myserynkene grodde fortere enn karse at fargene må sommertilpasses. Hvis ikke jeg klarer å lese min egen tekst klarer hvert fall ikke andre det, og hvis det skal være slik kunne jeg liksågodt skrive en ordinær dagbok trygt plassert under senga. So behold; the summerlook!

Jeg har lurt på hvor disse taggeroo`ene kommer fra, og har falt ned på at de antagelig stammer fra en blogger som kjedet seg. Jeg har også kjedet meg, og dertil også kommet frem til en taggis. Vis meg kjøleskapet ditt og jeg skal fortelle deg hvem du er, eller snarere vis meg kjøleskapet ditt og fortell meg hvem du er. Jeg forklarte konseptet for Gartneren og han syntes det var en god ide, men sa at jeg ikke fikk lov til å bruke fredagskjøleskapet. Det må være tirsdagskjøleskapet mente han, fordi da er det ikke de pretensiøse helge-tingene som står og glitrer inni der, men snarere restene fra helgen som forlengst burde vært kastet og den litt halvtørre osten. Siden jeg respekterer Gartneren, og siden han har et godt poeng, blir det derfor kjøleskapsfotografering på tirsdag og etter dette vil alle jeg er glad i bli tagget, så anse dere som advart!

Det er lørdag og jeg skal ha en visning nå på formiddagen. Det skaper et lite vakuum i lørdagen for det er ikke noe vits i å foreta seg noe før visningen all den tid jeg har dratt på meg dressen allerede. Jeg har også sjekket det eksterne skrivebordet for å se om det er noe jeg kan foreta meg før jeg skal på visning, men det er det altså ikke. Så da sitter jeg og dingler...

Ingen kommentarer: