søndag 21. juni 2009

Vi minnes ikke dager, men øyeblikk...

... og denne helgen rommer mange av dem. Jeg kan se tilbake til en helg hvor jeg har faktisk har gjort bare akkurat det jeg har hatt lyst til. Hvor ofte kan man se tilbake på hele 48 timer og si at man bare har gjort det man lystet? Jeg er i hvert fall ikke bortskjemt med det. Helgen har vært tilbrakt i bare trivelig selskap, herunder med min tidligere kollega Frøken Veske, Klatremus, Gartneren og ikke minst meg selv. Jeg er slik laget at jeg trives i mitt eget selskap, og at dersom jeg en periode har vært mye sammen med andre liker jeg å trekke meg tilbake å rydde hodet. For jeg tror det er det jeg gjør når jeg er alene og ikke tenker på noe konkret. Når timene fylles med bøker, musikk, te og kos. Jeg skatter alle de fine øyeblikk denne helgen og legger dem i skuffen som åpnes når ting ikke er så greit.
Takk til alle som har bidratt til smil, latter og kos:)

Ingen kommentarer: