fredag 11. september 2009

Makramè-dronningen

Atter en gang kjører vi jakten på kallenavnet! Jeg leter gjennom hele litteratur-listen i hodet, men det er ingenting som umiddelbart slår meg som navnet med stor N. Jeg har zappet meg gjennom Mp3-spilleren uten å finne noen som klaffer helt. Morsomme opplevelser står i kø og jeg er, etter campingen på Stutmyra, fristet til å kalle henne lille Månestråle.
Vår alles kjære Frøken Veske la inn en ikke-ubetydelig innsats i forkant av festivalen og det befinner seg nok ikke mindre enn 80 makramerte festivalpass i det ganske Vestfold, noe som kunne gitt henne navnet Miss Makramè.




Olga er et undercover-navn som oppstod under Slottsfjellfestivalen, men jeg er usikker på om dette er et navn man faktisk skal anta som det faste. Hun er jo ikke akkurat spesielt russisk av seg, verken i utseende eller språk, selv om jeg har sett (i tåka) at hun evner å helle i seg en vesentlig mengde vodka.

Frøken Veske gjør sitt aller ytterste for at jeg, som den retarden jeg er uten tv, ikke skal virke altfor utenfor når det snakkes om tv-programmer. Dette ordner hun ved å spille ut tv-programmer som jeg burde fått med meg eller ting som er morsomme. Eller, de er antagelig ikke spesielt morsomme når de ses på tv, men når Frøken Veske spiller de ut er de hysteriske og jeg ler så jeg griner!!! Jeg nominerer henne derfor, sist men absolutt ikke minst, til kallenavnet Sassy Standup.
Jeg ber alle mine 4 lesere om å stemme på de forskjellige kallenavnene i løpet av den neste uken og dermed sørge for at Frøken Veske får et mer passende navn enn det hun har på det nåværende tidspunkt.

Takk og ha en fabelaktig fredag!

Ingen kommentarer: