fredag 9. juli 2010

Så tok jeg rennafart og traff fredag

Jeg har løpt så fort den siste uken at jeg nå sitter på kontoret og faktisk venter på neste avtale, med intet annet å gjøre enn å drikke kaffe og knatre litt på bloggen. Vakuum på epost, avventer søknadskjemaer og ingen telefoner lager i grunnen en ganske så fin fredag. Jeg rakk til og med å spasere ned til Frøken Hurramegrundt på kaffe tidligere i dag. Ahhh, fellesferie er i godt når man bare overlever månedskiftet!

Etterpå skal jeg spasere til polet og hente en flaske vin som kan passe sammen med hva det enn er Gartneren skal kreere til middag, og så skal jeg spasere hjem og glede meg over solen.

4 kommentarer:

Bergljot sa...

Høres deilig og avslappende ut. Ønsker deg og gartneren en fin helg;-)

juni sa...

Spasere høres så koselig ut, mer avslappende enn å gå :)
Kos dere masse

Lina sa...

Ferie er godt ja!!! Har tre uker fra NÅH jeg!

Vin - check
God mat - check
Sol - check
Spasertur - hmmm...

Gooood helg, og god ferie! :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Deilig å være på jobb når alle andre har ferie...god plass på bussen, som er i rute, stille på telefonen og lite kø ved kopimaskina. ☺