... er like syk som compjuterne mine er, forskjellen består i at pc`ene må leveres på gitt sted for å friskmeldes og oppvaskmaskinen kommer det noen og friskmelder. Og det er nettopp i friskmeldingen problemet ligger, eller snarere i hvitevaredoktoren som skal reparere ham (oppvaskmaskinen altså). Jeg har hatt følgende telefonsamtale ikke mindre enn 3 ganger med dette mennesket nå:
- Hei, ja, du har problemer med en oppvaskmaskin?
- Ja, stemmer, når har du anledning til å komme å kikke på den?
- Tjaaaaaa, ikke før mandag.
- Mandag er fint, når da?
- Nei, det vet jeg ikke før på mandag, så du må ringe på morgenen og sjekke.
(Tenker meninnstinnisvarteda!)
- Ehhhm, javel.
Så jeg ringte og han sa mellom 10 og 11 og så kom han 12 og jeg er rasende!!! For selv om oppvaskmaskinen min er syk har jeg andre ting å gjøre enn å sitte standby å vente på doktoren. Jeg lurer på om jeg kan fakturere han for min bortkastede tid...?
Så mye hadde jeg, så mye ga jeg bort, så mye hadde jeg igjen
for 10 timer siden
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar