lørdag 16. april 2011

Antrekk eller snarere mangelen på dette

Jeg skal jo, som tidligere nevnt, på visning på en fancy-shmacy leilighet på Jarlsø utenfor Tønsberg i dag. Vi våknet med fuglene og Gartneren la i vei opp til gartneriet for å vanne gråtende blomster. Når han kommer hjem er jeg ferdig dusjet og iført arbeidsantrekk hvorpå han erklærer at jeg er sexy. Jeg går opp trappen og ser i speilet. Inngående granskning av antrekket for å bedømme hva som er sexy med det og hvorvidt jeg dermed ikke kan reise avgårde på jobb i det. Det er ikke utringet, og det er ikke så tight. Det er en ordinær lys bukse med en tilhørende beige lang genser til. Jeg har også tatt på meg smykket som min far ga meg i eksamensgave. Jeg gløtter enda en gang over før jeg konkluderer med at Gartneren nok har et snev av meglerfetisj og at antrekket verken er sexy, utfordrende eller på annen måte uanstendig.

2 kommentarer:

Siven sa...

Er jo det inni klærne han ser da vet du... ;)

Anonym sa...

Megler- og Tenkerbellfetisj. Definitivt. :)