torsdag 28. mai 2009

Jeg har lura litegranne på...

... når man skjønner at en venn faktisk har mer enn vennskapelige følelser. Jeg har funnet det ut: Det er når man ligger naken i senga sammen med en trivelig naken gartner mens vennen står drita full i døråpningen og vræler! Som man kanskje kan se for seg ble dette noe av en pinlig seanse og kanskje, bare kanskje, kan jeg le av dette om en stund. Det blir nok en lang stund til, for vrælingen ble avsluttet og senere etterfulgt av en rekke stygge tekstmeldinger. Da hjelper det lite at vennen senere blir edru og sender en hehe-beklager at jeg var dust-tekstmelding.

Ikke desto mindre lo jeg og gartneren litt av hele tøyset på morgenen da det faktisk gikk opp for meg at selv om jeg kjenner vennen gjør vel kanskje ikke gartneren det. Han må jo ha lurt på om alle helvettes ulver var ute på en gang i det han i meget koselige omfavnelser blir verbalt overfalt uten å skjønne helt hva problemet var.

Ingen kommentarer: