onsdag 27. mai 2009

Oppvokst i ishavet...

... og særdeles lite kjent med dette med flørting i forhold til dating føler jeg nå at jeg er ute på litt smådypt vann. Jeg skal forsøke å gi et smilende inntrykk til en koselig gartner som jeg fikk sett naken i helgen og det er så skummelt!!! Jeg som ellers er en liten morsomhet hele meg, i hvert fall tror jeg det selv, sitter nå med kiling i magen og formulerer og reformulerer melding.

Kanskje, bare kanskje, har han ørlite grann lyst til å leke med meg? Kanskje, bare kanskje, blir dette en morsom liten vårlek, som får meg til å smile hele veien til Spania om en drøy uke? Jeg får tenke som min kjære Prinsesse SuperVero, hva er det verste som kan skje? Hvis han ikke svarer er ingenting forandret og verre er det ikke. Jeg hører den muntre stemmen hennes i hodet, mens jeg skriver dette. Hun har et poeng, jeg kaster meg over telefonen og sender meldingen før jeg ombestemmer meg!

Oioioioi, nå kribler det i venstre stortå!

Ingen kommentarer: