lørdag 13. juni 2009

Vente-vente-vente...

...og den som venter på noe godt venter ikke forgjeves, sier de som har greie på det. Jeg sitter og drodler på Facebook, mens jeg kikker på klokken og lurer på om det ikke snart er på tide å begynne og skrelle poteter. Jeg er rastløs og venter på selskap, fint selskap, koselig selskap, trivelig og morsomt selskap. Mens jeg venter skal jeg vise dere den samlede shoppinginnsatsen min fra ferieturen!Ovenfor ser dere en blå parykk som jeg kjøpte i den forhåpning at jeg en eller annen gang skal på kostymeparty. Nå er det bare å få sydd et havfrue-kostyme og sørge for å bli invitert på fest, jeg er straks klar! Det ligger også en usedvanlig kul pønkeparykk der, denne ble kjøpt uten mål og mening og forslag til bruksmuligheter tas i mot med takk. Skoene er kjøpt for 2 euro, da det ikke fantes et eneste sko-par i kofferten som kunne brukes når tåa var hovnet opp til dobbel størrelse, og jeg syns det var udelikat å spasere barfot inn i flyet siden den tidvis fortsatt blør. Sist, men absolutt ikke minst, ser man en morsom serviettholder som jeg kjøpte for 10 euro på en pub. Jeg liker all shopping som innebærer at jeg kan sitte på en barkrakk å prute. Hurra for tidenes flotteste serviettholder!

Ingen kommentarer: